گروه سیاسی: رئیس‌جمهوری در جلسه‌ مشترک هیئت دولت و استانداران تاکید کرد: استانداران باید با نظارت مستمر و همکاری بانک‌ها اهداف دولت را در زمینه‌ ایجاد اشتغال و تامین مسکن برای مردم محقق کنند.

محمود احمدی‌نژاد در ابتدای این جلسه، رحلت عالم جلیل‌القدر حضرت آیت‌الله مشکینی را تسلیت گفت و تصریح کرد: ویژگی‌های بارز شخصیتی آیت‌الله مشکینی در مجاهدت برای خدا و خدمت به مردم کاملا مشهود و از ایشان شخصیتی ارزشمند برای جامعه‌ اسلامی ساخته بود.

وی افزود: آیت‌الله مشکینی از یاران صدیق انقلاب بود که همواره خط ولایت و نظام اسلامی را تقویت و حمایت کرد.

احمدی‌نژاد در ادامه‌ سخنان خود با تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی و صرفه‌جویی در مصرف سوخت تصریح کرد: استانداران باید با راه‌اندازی مراکز عرضه‌ گاز در شهرها و مراکز استان‌ها زمینه صرفه‌جویی بیشتر در مصرف بنزین را فراهم کنند.

رئیس‌جمهوری سپس استانداران را مکلف کرد تا بر نحوه‌ استفاده‌ دقیق و صرفا اداری از خودروهای مجموعه‌ تحت مدیریت خود نظارت بیشتری داشته باشند.

احمدی‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که اقدامات گسترده‌ دولت در زمینه‌ ایجاد اشتغال در حال به ثمر رسیدن است، گفت: داشتن نگاه ملی به جای نگاه محلی و منطقه‌ای از جمله دلایل موفقیت طرح‌های دولت برای اشتغالزایی بوده است که به مرور شاهد نتایج مطلوب آن خواهیم بود.

 رئیس‌جمهوری با قدردانی از بانک‌ها برای بررسی طرح‌های متعدد اشتغال‌آفرین و تخصیص اعتبارات لازم تاکید کرد: ایجاد اشتغال واقعی و بادوام، هدف اصلی دولت از اجرای طرح‌های اشتغالزایی است که با نظارت استانداران تحقق پیدا خواهد کرد.

 بر اساس این گزارش، در جلسه‌ مشترک صبح دیروز هیات دولت و استانداران، برگزاری جشنواره ورزشی در روستاها، شهرها و مراکز استان‌ها مطرح شد که جزئیات آن از طریق سازمان تربیت بدنی در اختیار عموم مردم قرار خواهد گرفت.

پیش از سخنان رئیس‌جمهوری، مصطفی پورمحمدی وزیر کشور گزارشی از فعالیت‌های کارگروه‌های مختلف در نشست دو روزه‌  استانداران ارائه کرد.

همچنین استانداران خراسان رضوی و آذربایجان غربی به نمایندگی از استانداران درباره وضعیت و برنامه‌های انجام شده در زمینه‌ ایجاد اشتغال و تامین مسکن برای مردم سخنانی بیان کردند.

کد خبر 28018

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز